O nákupe
Ceny dopravy a platby
1. Poštová dobierka (+3,50 €, platba na pošte, pri objednávke nad 100 € bezplatne)2. Poštová zásielka a platba bankovým prevodom na náš účet (+3 €, platba na účet ČSOB)
Objednávka je zväčša vybavená a poslaná v priebehu 1-2 dní.
Obchodné podmienky
1. Všeobecné ustanovenia
Obchodné
podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti
predávajúceho Ribon, s.r.o. (ďalej len "predávajúci") a jeho zákazníkov
(ďalej len "kupujúci") a vo svojom aktuálnom znení tvoria obsah kúpnej
zmluvy, resp. sú jej neoddeliteľnou súčasťou.
Kupujúci objednaním
tovaru akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené
predávajúcim. Vzťahy kupujúceho a predávajúceho sa riadia týmito
obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obidve strany záväzné, pokiaľ nie
je v zmluve stanovené inak.
Predávajúci dodá tovar na základe
objednávky a kontaktných údajov, ktoré má k dispozícii z komunikácie
zákazníka v internetovom obchode www.krasnekamene.sk.
2. Predmet zmluvy
Predmetom zmluvy sú iba položky výslovne uvedené v objednávke (ďalej len "tovar").
3. Povinnosti predávajúceho
Predávajúci
sa zaväzuje, že bude svojim zákazníkom dodávať: správny druh a množstvo
tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok platných v deň odoslania
objednávky tovar vyhovujúci normám, predpisom a nariadeniam platným na
území SR. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací
a záručný list.
Objednaný tovar bude adekvátne zabalený. Zásielky
Slovenskej pošty sú podľa rozsahu tovaru zasielané v obaloch so
vzduchovou bublinkovou vrstvou, ktorá chráni predmety vo vnútri obálky
alebo obalu.
Predávajúci nenesie zodpovednosť:
- za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené poštou, resp. kuriérskou spoločnosťou,
-
za poškodenie zásielky zavinené poštou, resp. kuriérskou spoločnosťou,
- za prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu
(dodávateľa alebo autora diela) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia,
prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných
prekážok.
4. Povinnosti kupujúceho
Kupujúci sa zaväzuje:
- zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky,
- objednaný tovar riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v
prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť prepravcovi.
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením jeho kúpnej ceny.
V
prípade neprevzatia tovaru (na základe objednávky) si predávajúci
vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.
5. Miesto plnenia
Miestom plnenia je adresa: Ribbon, s.r.o., OD Slimák, Hálkova 1, 831 03 Bratislava.
6. Objednanie tovaru a uzavretie zmluvy
Podmienkou
platnosti objednávky je oznámenie predávajúcemu všetkých predpísaných
údajov a náležitostí. Oznámenie sa môže vykonať pomocou virtuálneho
obchodu alebo mailom. Na prijatie objednávky sa nevyžaduje jej formálne
potvrdenie predávajúcim. Ak je medzi účastníkmi uzatvorená dlhodobá
rámcová písomná kúpna zmluva, objednávka uzatvorenú zmluvu bližšie
špecifikuje a je jej neoddeliteľnou súčasťou.
7. Cena a platenie
Ceny
uvedené v internetovom katalógu sú platné v čase objednania tovaru.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny cien a na chyby v katalógu
ponúkaného tovaru.
Kúpna cena bude považovaná za zaplatenú až
pripísaním celej kúpnej ceny na bežný účet predávajúceho alebo
uhradením dobierky, prípadne zaplatením v hotovosti v prípade osobného
prevzatia. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo na tovar až do
úplného zaplatenia kúpnej ceny.
Dokladom o predaji je faktúra, ktorá
slúži zároveň ako dodací a záručný list. K cene tovaru je pripočítané
poštovné a balné v zmysle podmienok stanovených predávajúcim. Cena poštovného a balného je vrátane DPH.
Platobné podmienky v rámci Slovenskej republiky:
Poštou - doporučene/balík - platba vopred na číslo účtu 4025246398/7500 (ČSOB) alebo IBAN SK0575000000004025246398
pri objednávke do 100 EUR: 3,50€ / 90,378 Sk
pri objednávke nad 100 EUR: zadarmo.
Dobierkou – zaplatíte až pri preberaní zásielky
pri objednávke do 100 EUR: 3€ / 90,378 Sk
pri objednávke nad 100 EUR: zadarmo.
Dodacie podmienky:
Osobné prevzatie na adrese Ribon, s.r.o., OD Slimák, 1.poschodie, Hálkova 1, 831 03 Bratislava v priebehu otváracích hodín.
Slovenská pošta (ako list alebo balík 2. triedy)
8. Dodacia lehota
Objednaný tovar odošleme do 14 pracovných dní. V prípade dlhšej dodacej lehoty Vás kontaktujeme mailom alebo telefonicky.
9. Reklamácia tovaru (Reklamačný poriadok)
Zodpovednosť
predávajúceho za vady a záruka sa spravujú podľa § 619 a nasl. Zák. č.
40/1964 Zb. Občiansky zákonník. Práva zo zodpovednosti za vady
(reklamácia) sa uplatňujú u predávajúceho.
Storno objednávky
Zo strany kupujúceho (zákazníka):
Storno
objednávky zo strany kupujúceho - v súlade so zákonom o ochrane
spotrebiteľa má kupujúci nárok na vrátenie tovaru (na odstúpenie
zmluvy) do siedmych pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Je však
nevyhnutné, aby kupujúci vrátil tovar:
a) nepoškodený,
b) v pôvodnom obale,
c) nepoužitý,
d) kompletný, so záručným listom,
e) s dokladom o jeho zakúpení.
Možnosť
vrátenia tovaru sa nevzťahuje sa tovar, ktorý vzhľadom na jeho
vlastnosti nemožno vrátiť a na zvukové a obrazové záznamy alebo
počítačové programy, ktoré užívateľ rozbalil.
V prípade, že
kupujúci chce vrátiť tovar, musí v prvom rade kontaktovať predávajúceho,
ktorý mu dá ďalšie inštrukcie. Kupujúci musí v uvedenej lehote tovar
doručiť na adresu firmy Ribon, s.r.o.
V prípade dodržania
všetkých horeuvedených podmienok budú peniaze za tovar (nie za
prepravu, ktorej výška je presne definovaná v prepravnom doklade)
vrátené kupujúcemu do 15 dní odo dňa vrátenia tovaru. Vrátený tovar,
ktorý bude predávajúcemu zaslaný na dobierku, nebude prijatý. Náklady
na vrátenie tovaru znáša konečný zákazník (kupujúci).
Zo strany predávajúceho (prevádzkovateľa internetového obchodu alebo iného dodávateľa tovaru)
Predávajúci
má právo zrušiť objednávku v prípade, že objednaný tovar sa viac
nevyrába alebo nedodáva alebo ak došlo k výraznej zmene cien tovaru. V
tomto prípade predávajúci bez zbytočného odkladu informuje kupujúceho.
V prípade, že hodnota tovaru už bola uhradená, peniaze budú kupujúcemu
bez zbytočného meškania vrátené.
Reklamačný poriadok
Zodpovednosť
predávajúceho za vady a záruka sa spravujú podľa § 619 a nasl. Zák. č.
40/1964 Zb. Občiansky zákonník. Práva zo zodpovednosti za vady
(reklamácia) sa uplatňujú u predávajúceho.
Záručná doba je 24
mesiacov. Záručná doba začínajú plynúť dňom prevzatia tovaru
zákazníkom. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako
dodací a záručný list. Práva a nároky zo zodpovednosti za vady má
kupujúci v zmysle vyššie uvedených ustanovení Občianskeho zákonníka.
Právo zo zodpovednosti za vady veci zaniknú, ak sa neuplatnili v
záručnej dobe.
Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné
výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke
tovaru, alebo počas jeho používania. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby
spôsobené užívateľom počas štandardného používania tovaru.
Aby mohla byť vaša reklamácia akceptovaná, je nutné dodržať niekoľko pravidiel:
- po prevzatí tovaru si pokiaľ možno bez zbytočného odkladu
prehliadnite tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak
zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je povinnosťou kupujúceho oznámiť
zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu predávajúcemu bez
zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 pracovných dní od prevzatia
tovaru.
- upozornenie: zásielku, ktorá pri preberaní javí známky
poškodenia počas prepravy /roztrhnutý obal, deformácie, diera a pod./ v
žiadnom prípade nepreberajte. Predídete tak prípadným komplikáciám pri
reklamácii poškodeného tovaru.
- v prípade, že zistíte akýkoľvek
rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom /v druhu, v množstve
alebo v cene/, alebo obdržíte so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru,
či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, je vašou povinnosťou
predávajúceho ihneď informovať prostredníctvom e-mailu, alebo
telefonicky.
- v prípade, že zistíte výrobné chyby, je potrebné
najprv tovar na vlastné náklady zaslať doporučene späť na adresu
predávajúceho spolu s uvedením dôvodu reklamácie. Pri spätnom zasielaní
zabaľte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Poškodenie tovaru
pri preprave má za následok neuznanie reklamácie.
- upozornenie:
tovar zasielajte iba balíkovou zásielkou Slovenskej pošty, dobre
zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Pri zaslaní tovaru dobierkou
nebude táto zásielka prijatá.
Reklamácie vybavujeme v
pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Reklamačné
konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim
a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. Predávajúci
rozhodne o oprávnenosti reklamácie najneskôr do 3 dní od obdržania
reklamovaného tovaru. O výsledku informuje kupujúceho prostredníctvom
e-mailu, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne inak. Oprávnená reklamácia
vrátane odstránenia chyby bude vybavená na náklady predávajúceho bez
zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia
reklamačného konania. Doba od uplatnenia reklamácie až do doby, keď
kupujúci vymenený tovar prevzal, sa nepočíta do záručnej doby. V
prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s
príslušným stanoviskom.
10. Právo na vrátenie tovaru
V
súlade so zákonom č. 108/2000 Z. z. § 12 máte ako zákazník právo
odstúpiť od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru. Odstúpením od zmluvy
sa zmluva od začiatku zruší.
11. Záverečné ustanovenia
Tieto
obchodné podmienky platia v internetovom obchode www.bizuteriaribon.sk
v deň odoslania alebo oznámenia objednávky, pokiaľ nie je medzi
účastníkmi písomne dohodnuté inak. Odoslaním alebo oznámením objednávky
kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia platných obchodných
podmienok.
Platné od 8.11.2013